h1

Jag ger upp, WTF har ändå stulit mina tankar!

februari 1, 2009

Jag ger upp, jag har suttit här en stund nu och velat skriva ett sånt där djupt inlägg, precis sån som jag är. Först började jag skriva om Hur länge man kan leva på att man haft en tuff uppväxt, men kom inte långt. Raderade, skrev nytt och raderade igen. Hittade inte de rätta orden, kunde inte sätta ord på mina tankar. Sedan började jag skriva om Starkhet, men kom inte längre där. Raderade & skrev nytt och raderade igen.

Fick helt enkelt inse att vissa kvällar går det inte, vissa kvällar kommer inte orden i rätt plats. De kvällar är det bara att ge upp, sätta sej ner och inse att detta är inte min kväll. Kanske en annan kväll, men ikväll är det inte tid för att vara djup. Ikväll är det bara att släppa tankarna och ge upp. 

Men ikväll har WTF satt ord på mina tankar, hon stal mina ord. Fast hon gjorde det mycket bättre som vanligt!

Jag hamnade i bloggen vars WTF skriver om och reagerade på att hon måste vara helt besatt av Hertiginnan. Jag läste även kommentaren som WTF skrivit och hon fick världens noncholanta svar tillbaka. Jag har slutat att bli förvånad över människor annars hade jag blivit det av denna Empan nu. Hon skriver en hel blogg full av en annan bloggare. Min fråga blir då.. Hur mycket liv har denna människan? Och hur kan man bli så besatt av någon annan på internet?

229248abu3e9v4w9

7 kommentarer

  1. Hahaha, jadu det kan man fråga sig… kan inte ha mycket till liv om man sitter och läser om Hertiginnans fängslande äventyr varje sekund i alla fall, hhaha! Puss på dä!


  2. Sov så gott…


  3. Vem, e hertiginnan..Måste gå å kika,,,kram


  4. Och du är klok som vanligt =)
    SOv gott kram kram


  5. Hahaha, ja helt otroligt av Empan att göra så här o att stjäla bilder från andra bloggare =O Så gör man bara inte !!
    Nä som sagt hon har nog inget eget liv eftersom hon gör på dette viset !!
    Kram på dig =)


  6. Bra skrivet!
    Något possitivt är det dock.
    Det finns de som verkar ha ett lamare liv än mig. :D

    God natt! :)


  7. Hahahhaa jaaa ni verkar ju ha ett meningsfullt liv som orkar pipa om att andra ska skaffa sej ett liv -SUCKERS ;)



Kommentera

