h1

7 o(vanor)

januari 31, 2009

Jag blev utmanad av Lisen och någonstans i bakhuvudet visste jag att jag hade gjort denna utmaningen innan. Men ska skriva ner nya saker om mej. 

Regler: Bloggaren skriver ner 8 fakta eller (o)vanor man har….. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg och uppger 8 fakta/(o)vanor den i sin tur har. I slutet av inlägget länkar man så vidare till minst 4 personer som man utmanar.

Läs även mina andra utmaningar som jag skrivit om samma sak.. Här och här.

1# Jag måste alltid ha två täcken när jag sover, ALLTID vinter som sommar.

2# Jag är en trogen nagelbitare.

3# Och såklart en trogen rökare.

4# Jag tror på spöken och andar och annat övernartuligt.

5# Jag har världens sämsta självförtroende.

6# Jag har såklart både ormfobi och fotfobi.

7# & givetvis fortfarande en trogen coladrickare..

Denna gången var det betydligt mycket svårare att göra denna utmaning, jag gick inte tillbaka till dem gamla så kan mycket väll ha skrivit samma sak på båda 2.

Jag utmanar i min tur inte en enda för jag vet att ganska många redan gjort denna utmaning, de som vill får givetvis skriva ner sina 7 o(vanor) om de vill.

185490a6aiqlwdad

10 kommentarer

  1. sv, men det är ju bara att öva,öva till fingrarna blöder typ:) hihi våga testa!:D kram

    nu finns det fressten 2 nya sminkningar uppe att se! :D


  2. Haha, bara 1-an o 7-an som inte stämde in på mig. Här är det kaffe som gäller =)
    Kul att få reda på lite mer om dig !
    Man tror alltid man är ensam om att göra o tycka saker o ting, i alla fall trodde jag det innan bloggandet satte in. Men alla har vi våra vanor/ovanor =)
    Du får ha en riktigt fin dag, kram =)


  3. Oj, det där vågar jag mig inte ens på ju… Tänk att börja lista ovanor såhär en mysig lördag, haha… Tar det kanske en annan gång.


  4. Oj oj! Jag kan bocka för allt utom ormfobin.
    De har jag faktiskt aldrig haft något problem med.
    Värre är det med spindlar….
    Ugh! Ryser bara jag tänker på dem…


  5. Jag har nog inte gjort den så jag ska nog allt göra den seenare :P


  6. Två täcken! Det låter jättevarmt.
    Det där med andar och spöken och sånt gäller även mig. Allt sånt övernaturligt tror jag på. Och helst skulle jag vilja se ett ufo!


  7. Tack tack! Ska blir otroligt skönt och kul för Grim. :)


  8. Rökningen var väl inte så bra annars kunde det varit värre ;-)


  9. Roligt att du lagt mig i din blogglista. Jag vill göra utmaningen, får se om jag blir färdig till det.;0)
    Kramar


  10. Älskade också Bumbibjörnarna…



Kommentera

