h1

Migrän kommer smygandes!

januari 29, 2009

Jag tänker inte sitta här och skriva något genomtänkt inlägg jag är för trött för det. Sen känner jag att en migrän huvudvärk kommer sakta men säkert. Har kännt det hela kvällen men har bara väntat på att den ska bryta ut men det har den inte gjort än. Förhoppningsvis kommer jag att kunna sova bort, och vakna imorgon utan ett spår av huvudvärk. Det var ett tag sen jag hade det nu så det var väll väntat att det skulle komma snart. 

Imorgon ska jag och mamma baka Cheesecake, vi kom in på det idag och jag hade aldrig testat det. Ska visst vara himla gott så vi bestämde oss för att på eftermiddagen imorgon göra det. Och på lördag ska visst sambon baka bullar med barnen så denna helgen blir det mycket bakat här hemma.

Nu ska jag krama kudden och invänta en ny dag!

1966744js0p5ic0zi

9 kommentarer

  1. Sov gott och hoppas att huvudvärken håller sig borta!


  2. Så jobbigt med migrän, hoppas du mår mycket bättre i morron !!
    Kramar !!


  3. Hoppas du vaknat upp till bättre dag :)

    Själv har jag fortfarande inte fått svar på min fråga om bloggvärde, så förmodligen är det ingen som vet???


  4. Då kan ni ju skicka hit lite bullar då ;) vill med baka men det får bli i den nya lägenheten. Här är det redan stökigt som det är ;) haha


  5. Hoppas dagen blir bra för dig utan migrän och MED cheesecake! :-D


  6. haha ja men precis sjukt dyrt e det!! ha en fin helg! :)


  7. Jag hoppas du är bra från migränen. Jag hade migrän i både tisdags och måndags, det måste vara spänningar.
    En trevlig blogg du har, här kommer jag in ofta i fortsättningen.
    Kramar


  8. Håller tummarna för att du mår bättre nu.
    Vi brukar bara göra smetdelen av cheescake (och strunta i digestivekexen) och vi fryser den och serverar som glass. Vilken kaloribomb men ack så gott!!!


  9. Hoppas att du blev av med huvudvärken, det är ju så jobbigt! =(



Kommentera

