h1

Lite statistik!

januari 28, 2009

Igår satte jag in på högersidan av bloggen en knapp, ni hittar den under online nu?. Iallafall denna knappen gör att man kan se hur många som är online på min sida samtidigt. Kanske inte så konstigt i sej, men efter att ha utforskat denna knappen ytterligare hittar jag att jag kan se vilka som är online på vilken sida i min blogg också hur länge de stannar. Och det som egentligen chockade mej var att en del stannar upp till 10 min på samma inlägg, och det gör mej chockad. För de personerna tar sej verkligen tid till att läsa det jag skriver med ro. Jag funderar själv på om jag någonsin stannat så länge på något blogginlägg, hur lång tid det egentligen tar att läsa igen det någon skrivit.

Sen innan idag upptäckte jag någon som verkligen gick bakåt och läste i min blogg. Sånt är med jättekul för då finns det ju något de fastnat för från början. Jag har ca 400 läsare om dagen, men får bara in ca 15-25 kommentarer om dagen. Och det är inte så bara det, det är jättekul att få så många kommentarer. Men de andra som besöker bloggen, de andra 350-375 läsarna undra vilka de är som aldrig kommentera. Jag har även 8 st som följer mej via bloggkoll men vet bara vilka 2 av dem är. Jag är sjukt nöjd med alla er som läser vad jag skriver och det är hemskt kul att ni återkommer, så TACK till er alla.

Nu ska jag iväg till jobbet, ha en bra kväll!

172305iomsvbrvsx

16 kommentarer

  1. God kväll.Hoppas att onsdagen har varit en skön dag.kram på dig


  2. Hejsan.
    Hoppas du haft en fin dag och att du inte sliter ut dig för mkt på jobbet.

    Visst är det kul med kommentarer och även kunna se att det finns dem som verkligen läser.

    Massor av kram Linda


  3. hej linda igen
    såg just att jag var inloggad med syrrans wordpresskonto *S*
    Så det är alltså jag linda ( Mrs X) som skrev den andra kommentarern inte svartasarah som det står.
    Kanske jag behöver sova lite tror jag

    i alla fall kram på dig


  4. svar: jasså, vad blev du besviken på i SATC filmen då? :)


  5. Visst är det kul att vara besökt, att vara uppskattad och att ha någon eller än hellre många som regelbundet följer det man skriver.

    Grattis.


  6. Hej. Har idag hittat din blogg. Jag är mitt uppe i en separation från en man som har allvarliga alkoholproblem. Idag när jag var hos min terapeut rekommenderade hon mig att söka information om medberoende. Har på den vägen hittat din blogg och ska nu börja läsa. Har även beställt boken En flodhäst i vardagsrummet. Har du läst den? Kram Eva


  7. kul med så många läsare,
    själv har jag mellan 100-150 å man blir verkligen nyfiken vem som läser,
    va fint du gjort på bloggen:O)
    kram å gokväll


  8. SV: Jag kan inget mer än att instämma :D House is the shit haha..


  9. Spännande! Kanske dags att skaffa sig en knapp ;-)
    Kram!


  10. SV: håller med :D älskar solen..


  11. Ja,visst var den bra!Hade absolut inga problem att den va från dåtiden :) Grymt bra och gripande film :)


  12. Haha, jag var visst inne o läste på din blogg samtidigt som du skrev på min, så det kan bli =)
    Visst är det skoj att folk vill läsa det man skriver.


  13. Den där knappen är underbar!!! :-D såg det nu


  14. lämnar ett litet fotspår här hos dig. hoppas att du får en fortsatt bra fredag och att din helg blir bra :)

    väldigt bra blogg du har :)
    kram


  15. jag går alltid in och klickar upp alla som lämnat meddelande i olika flikar. sedan går jag igenom och läser bloggarna så jag kan ha sidan uppe rätt länge. Jag tror det är fler som gör som jag… Din har jag läst ganska noga så här blir det extra lång tid ;)
    Kramis


  16. ;)
    Jaaa å idag har jag varit inne på din sida jättelängen…
    För jag öppnade sidan för att läsa dina inlägg, å sen har datorn stått orörd i flera timmar!

    Men nu är jag här ;)
    Bara så du vet att det är jag som har varit här sååå längen hihi!

    Å nu Ska jag sova, sååå gonattis!



Kommentera

