h1

För exakt ett år sedan!

januari 28, 2009

Mumari har en utmaning på sin blogg idag att man ska gå tillbaka om man bloggade för ett år sedan och kolla vad man skrev då. Jag hade skrivit två inlägg den dagen och det första inlägget kunde jag lika gärna ha skrivit idag. Ett helt år har gått och jag har inte blivit klokare för det. Dessa inlägg låg givetvis i mina andra blogg eftersom jag hade ett litet hopp och bloggade på ett annat ställe innan jag kom tillbaka hit igen.

Det första inlägget handlar ju då om trötthet givetvis!

text1

Och det andra inlägget var kanske mer intressant, för detta året har jag nog vuxit väldigt mycket som människa för jag blickar inte tillbaka lika mycket längre och jag känner mej faktiskt lycklig. Och det har jag gjort ett bra tag nu, så skönt att det ändrade sej och blev annorlunda. Jag var inte helt onormal trots allt.

text2

Och sedan vill jag tacka Mumari för hennes ide som var kanonrolig och en smula lärorik. Kul att se vad man skrev för exakt ett år sedan.

5 kommentarer

  1. Tack =) Det värmde. Det här med att vara öppen, det är jag med.. och det är nog bara svårt att ändra på sig!


  2. Det här var rolig läsning =) jag får hoppa över det eftersom jag inte bloggat i ett år ännu ;)
    Ha en mysig kväll


  3. Hoppsan det blev lite fel, glömde logga ut som lottsfi
    Här är det rätta


  4. Här vill jag ju kommentera klyftigt, men trötta hjärnan klarar inte av det känner jag.

    Jag är ju oxå öppen som person och tyvärr ställer det ofta till =/

    Kram så länge i alla fall =)
    Ha en mysig kväll…


  5. Jag är också en funderare o har väldigt svårt att njuta i nuet. Alltid har jag tankarna bakåt eller framåt i tiden.
    Tack för alla kommentarer förresten =)
    Kram på dig !



Kommentera

