h1

Ett typiskt kära dagboksinlägg!

januari 26, 2009

Nu ska jag skriva ett sånt där typiskt kära dagbok inlägg igen. 

Idag har jag faktiskt tagit det så lungt som jag sa att jag skulle göra. Men efter ett tag är det svårt att sitta still och myrorna i baken börjar klia så jag tog mej faktiskt tid till att städa köket grundligt och tvätta en maskin tvätt. En jäkligt bra prestation från min sida eftersom jag hade lovat mej själv att inte lyfta så mycket som en fjäder idag. Men gjorde det ändå får då slipper jag det imorgon.

Jag har även gått och grämt mej över att jag inte kunde åka till J i helgen heller. Hade ju lovat henne och har gett återbud två gånger i rad nu. Men ekonomin tillåter inte en ute kväll för min del denna månaden. Även om jag jobbat röven av mej så gick det knappt ihop iallafall. Men tack och lov var det likadant för henne så vi sa att vi skulle ta det i slutet av februari istället. Skönt att inte behöva göra någon ledsen.

Den äldsta flickan här hemma är nog på väg att få en förkylning, hon hostar och klagar på lite halsont. Men vi får hoppas att det går tillbaka så att hon slipper bli sjuk. Nu var det ett tag sedan hon var sjuk, men det är ju aldrig roligt med sjuka barn, så det får vi hoppas att vi slipper här hemma.

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, har inget inplanerat på schemat iallafall. Det blir väll att följa lite rutiner, städ, tvätt och bara vara en normal människa. 

170483vgjxwn1kb2

2 kommentarer

  1. Sv. Jag rekommenderar den varmt :D


  2. Ärligt talat tror jag att det är väldigt tomt i många plånböcker denna månad! Känns som om det var evigheter sedan jag fick någon lön…
    Kram!



Kommentera

