h1

Längtar redan hem fast jag inte ens gått än.

januari 25, 2009

Jag tror inte denna dagen kommer att gå speciellt fort. Jag är hur trött som helst, har ont i kroppen och känner redan innan jag gått till jobbet att jag vill hem. Den här dagen kommer att gå jättesakta jag känner det på mej. Jag längtar tills imorgon då jag får vila och det är precis det jag ska göra. Vila hela dagen..

Annars har denna helgen gått sjukt fort. Tycker inte det var länge sedan det var fredag morgon. Helgen har flytit på bra även om jag faktiskt varit väldigt trött denna helgen så har det ändå gått bra. Dagarna kanske har fallit något i rutin men det har ändå gått bra.

Jag har inte hunnit vara speciellt social med familjen, men får ta igen det i veckan som kommer. Känner att jag saknar barnens närvaro lite. De har somnat direkt när jag kommit hem och den enda stunden man haft med dem har varit en stund mitt på dagen men då har det varit så mycket annat.

Så låt denna dagen gå fort, jag vill hem till barnen och sambon..

135830gh8tcsbxez

3 kommentarer

  1. Känner med dig och jag hoppas för din skull att dagen går fort, kramar!


  2. Hej!Hur är det med dig idag?


  3. Halva dagen har redan gått så håll ut!



Kommentera

