h1

Min dag 090120!

januari 20, 2009

Min dag i största hela!

Jag började dagen med att stiga upp, gör faktiskt det varje dag. Det ni! Sedan efter det skickade jag stora flickan till skolan, sedan hann jag med ett blogg inlägg innan jag la mej och tittade på det nya avsnittet av One tree hill och Gossip girl. Städade vardagsrummet, tvättade och hängde tvätt. Tjatade hela dagen på en tjurig Nellie om att hon skulle plocka iordning på sitt rum. Slutade som alla andra gånger att jag gjorde det själv istället. Sambon kom hem och vi åkte och storhandlade, eller handlade i varje fall för en vecka. Men kändes som om vi storhandlade eftersom det mesta var på väg att ta slut här hemma.

Jag följde med mamma och handla, sedan slängde jag mej på soffan och tittade på tv:n. En ganska lugn och händelselös dag i mitt liv. Men gud så jag älskar såna dagar. De dagar är så fruktansvärt sköna. Lugna och inget stress. Mer såna dagar tack. Då allt bara flyter på som vanligt. Men dock missade jag andra avenyn, fattar inte hur detta gick till MEN tur att det går i repris.

15115rqhdx6p3ji

3 kommentarer

  1. Goder afton.

    inne och natta kluddar lite.
    Hoppas du har det bra?
    Kram Linda


  2. Sådana dagar då man bara skrotar runt och gör lite av varje är ovärderliga.


  3. Händelselös men du fick ändå gjort mycket!
    Kram!



Kommentera

