h1

Brist på sömn!

januari 19, 2009

Det blev inte många timmars sömn inatt. Jag har legat och vridit och vänt mej hela natten. Jag hörde till och med när sambon åkte till jobbet klockan 4. Vissa nätter är precis omöjliga att sova. Jag har kommit in i en sån period nu att det är skitsvårt att sova. Hela huvudet snurrar på tankar och hjärnan vägrar sova ett par timmar. Eller rättare sagt de timmar som min kropp behöver för att kunna fungera normalt på dagen.

Först hade jag tänkt att jag skulle gå och lägga mej att vila en stund nu på förmiddagen. Men känner direkt att det inte är lönt för jag kommer inte att kunna somna nu heller. Jag är inte speciellt trött även om jag borde vara det, men vet ju att det kommer att komma antingen ikväll eller imorgon. Och trött har jag verkligen inte tid att känna mej. Jag vill få ut så mycket som möjligt av min tid. Lika bra att passa på för innan man vet ordet av det går man gata upp och gata ner med sin rulator.

123919nqbdnpq35j

2 kommentarer

  1. Det är jobbiogt när man inte kan sova.. Jag sover ju dåligt i perioder med men just nu har jag en bra period.. Kram till dig och jag hoppas att din vecka blir fin!


  2. Okeej :)
    Då är det kanske värt att hyra om den :)
    andra filmtips?



Kommentera

