h1

Trött men ändå inte..

januari 16, 2009

Sjukt trött men ändå kan jag inte sova. Jag fattar inte, borde sova som en stock nu eftersom igår när jag kom hem från jobbet så somnade jag inte förren klockan 4 inatt. Jag kunde bara inte värva ner och det är inte likt mej. Sen var det bara att stiga upp klockan 7 och vidare till jobbet igen. Jag hann inte ens känna av att jag var trött på jobbet eller att jag inte hade sovit mina timmar. Stressade iväg till min faster direkt på eftermiddagen, när jag väll kom hem så var jag nog övertrött. Tittade lite på tv:n, där trodde jag att jag skulle somna men inte. Och här sitter jag nu. Ska skriva lite och sedan ska jag iallafall försöka somna. Känner mej stressad, eller sån där undermedveten stress. Har svårt att koppla av.

Men en sak är säkert, det ska bli så underbart skönt med sovmorgon imorgon innan det är dags för arbete på söndag igen. Sov gott alla där ute!!

237480sbpovrx8741

6 kommentarer

  1. godnatt:)


  2. God morgon och ha en bra lördag!


  3. Ja kan känna så jag med. Tror man är för trött helt enkelt. Hoppas du fick sova gott i alla fall när du väl somnade.

    Kram Linda


  4. Tack snälla för tipset, på länken nedan hittar jag mina bilder…..kram // Hjördis

    http://www.glittergraphicsnow.com/pt/


  5. Sätt dit skitstövlarna så det rycker om det!!!!!!!!!

    Bush
    Aids program och mord (!) av aids prostituerade kvinnor (som vatikanen)
    Proportionsprincipen
    Denne torterade djur när han var liten (jagade med eldgaffel= idiot)
    Datahacking (avlyssning, integritet etc)
    Pengar från Saudiarabien (tjänstebestickning i usa = muta 30-40 år)
    Ekonomisk brottslighet (företag gav ut aktier till rea= brottsligt med usa lagar)
    Kristen höger = gynnat (mutor) och pedofilfrekvens i södern etc
    FN mandatet (lögn krig)
    Plymegate (Cheney= etc)

    dvs = skitstövlel måste få väck (mänsklig plikt= självklart= förtryckare, frihet)
    Det är väl bara en amerikan som kan vara (patriotism) att inte få väck den mest hatade någonsin (good relation)

    Det är ju inget spel – sätta dit skitstövlarna å få väck dom (även president etc= brott ska ju bestraffas självklart)
    Men det är dumt folk (skitfolk)

    Men nu , snart, är ju denne idiot borta så
    Obama (Judiriddare, svarte mannen som skulle få väck onde kejsaren – 100% för få förtryckarpersoner från Benedictus aidsmannen till dom som gör mycket skada för sitt folk = svår definition)

    Brott = måste in (outsourca svenska polisen= till vem är ju mindre intressant utan resultat och effektivitet och personlighetsbedömning)

    Inte minst psykologi är viktigt
    Samarbeta med andra och projekt och fred (vinst och nytta och sanning)

    EU, bra USA, Kina (- brott), Indien, Israel, Italien, Japan etc

    Sätta dit skitstövlar (mätningen där= egenintresset mot då objektiva bevis och arbetsmoral för att få dit packet= civilkuragelag = svenskarna kunde samarbeta å få dit packet, siter där de listas och hängs ut och straff därefter)

    Elchockstekning på öppen eld
    Bush= genomgå det
    Hawaii t.ex. = och kasta ner efter proportionsprinciper i vulkanen (pedofil som Stevenson som begravdes så)

    Siter
    Smartass in the open software alliance


  6. Hoppas verkligen att du fick sömn till slut snäckan!

    Jobba lungt idag.

    Pusset



Kommentera

