h1

Vill du se spöken? Drick Kaffe!

januari 14, 2009

Jag tillhör inte den % kan jag säga, jag ser inte märkliga saker som inte finns och jag hör inga röster. Jag har aldrig792614o5jkt7xfo7 tidigare hört detta, att man kan se spöken eller höra röster eller få andra sorters hallucinationer genom att dricka kaffe och om jag ska vara riktigt ärlig så dissar jag denna undersökningen med som så många andra. Jag undrar om de verkligen inte har bättre saker de lägga pengar på än att forska om totalt oviktiga saker. De flesta forskningar stämmer inte alls och de som arbetar som forskare idag måste ha livlig fantasi.

Visst tror jag att det finns spöken och andar. Jag tror att alla människor på jorden har en uppgift, att man aldrig vet vilken uppgift man har. När man har uträttat det som är meningen att man ska uträtta är man färdig att lämna jordelivet och de människor som dör utan att ha uträttat det de ska fastnar på jorden. Men jag tror inte att om man dricker kaffe har man större chans att se dessa spöken eller andra. Tror inte ett skit på det om jag ska vara ärlig. 

Men visst dricker du för mycket kaffe eller andra koffeindrycker kan du säkert få för dej att du ser saker som inte finns, men det har ju inget med spöken att göra. Jag förstår inte varför just kaffe skulle kunna göra att du hade lättare att känna av döda människor. 

Lägg eran energi på annat vill jag säga!


2 kommentarer

  1. Haha ja det var väl lite töntigt att tro.. Hmm. Ja, hur forskar man i en sådan sak egentligen? En dricker kaffe å sen påstår vad den ser.. Hmm..


  2. Jag ser ett spöke varenda morgon när jag kliver in i badrummet. Det uppenbarar sig precis över handfatet och ser riktigt ruskigt ut. Detta är INNAN jag druckit kaffe,…



Kommentera

