h1

Rättegången är över!

januari 13, 2009

Idag har rättegången varit. Det kändes som den gick jättebra, men det vet man ju aldrig förrens domen har kommit. Den kommer den 27 januari. En sak som är säker är att man blir sjukt trött av att vara på rättegång, för när jag kom hem stupade jag på soffan och sov bort 3 timmar vilket inte är likt mej. Det är emot mina principer att sova på dagen men idag hade jag inget val, hade jag inte vilat de timmarna hade jag aldrig orkat med barnen när de kom hem på kvällen. Men det är klart man spänner sej en hel dag och sedan när man kommer hem släpper allt och då kommer tröttheten istället.

Dom yrkade på minimum ett års fängelse och ett skadestånd på 20,500 kronor till min sambo. Men det som sagt får vi reda på den 27 januari hur det blir med den saken. Jag hoppas i varje fall att de dömmer det rättvisst. 

Och nu är det snart läggdags igen, ny dag imorgon!

95030vcvyzdjn0n

3 kommentarer

  1. Hoppas verkligen att ni vinner rättegången!
    Har precis läst vad som hände. Så läskigt! Tappar han fortfarande orden?

    Svar: Nee det gör han inte, men därimot får han huvudvärk väldigt ofta :O


  2. jag förstår inte hur man kan göra så mot någon! det är sinnesjukt! hoppas att allting ställer sig till rätta :)


  3. Jag hoppas ni vinner!



Kommentera

