h1

Pointshop & pointblogg!

januari 13, 2009

Jag ska göra något nu som jag aldrig brukar göra. Jag ska göra reklam för en gratis sida där du genom poäng kan få saker gratis. Detta är alltså den enda sidan som jag är medlem i aktivt, denna sidan är väldigt lätt att få poäng i. Genom att blogga får du poäng, du får skriva max upp till 5 inlägg om dagen. Du kan få upp till 200 poäng för varje inlägg och kan alltså få 1000 poäng om dagen om du är flitig. Och grejen med denna sidan är ju smidig för har du en blogg i vanliga fall är det ju inte svårare än att klistra in dina inlägg som du skriver i din vanliga blogg varje dag och vips har du poäng för inget arbete alls.

Du gör såhär:

Du klickar in här och regristerar dej, efter det klickar du in här och reggar dej en blogg. Sen sammanflätar du dessa två sidor. Det låter kanske invecklat men det är jättesmidigt! När du väll reggat dej på pointshop går du till fliken och klickar på nummergaranti och följer sedan instruktionerna. Detta är för att undvika fusk, du ska skicka iväg ett sms och sedan skriva in koden som du får tillbaka. Sen är det bara att vänta tills poängen börjar rulla och det går fort. Jag lovar er att det är värt allt besvär.

I shoppen sedan finns det mängder av saker att välja mellan i olika poängsummor, allt från skräp till riktigt bra saker. Det är helt klart värt det. Mellan varven pågår tävlingar på pointshop och inne på pointblogg pågår teman du ska skriva om för att få ytterliggare extra poäng..

33647zaha5677c2

7 kommentarer

  1. Sv. Hehe jo iofs :D men endå, sjukt.


  2. nej de finns ju roligare saker att göra.. :P


  3. Visst va dom…men hur sjutton vet man sin storlek.. ha ha


  4. Gratis är ju alltid bra!

    Vad har du fått för saker då??
    Jag ska kila in där o kolla ;)

    Kram på dej!

    Svar: Nej jag har inte skickat efter saker än, sparar till ett spel till wiiet. Men det finns ju så jag kan beställa om jag vill, men sparar lite till :)


  5. Hej!
    Point Shop är bara en STOR bluff och fusk – min åsikt! Dem tog från mitt konto en sk medlemsavgift på 360:- UTAN att jag gett min tillåtelse!!!!

    Nu försöker jag stoppa alla e-mail därifrån utan att lyckas. För att stoppa den sk VIP medlöemskapet var jag tvungen att ringa till Danmark.
    Ingenting är gratis!!!

    Ha en fin höst!


  6. Jag har råkat ut för detta blufföretag. Var med och sade också upp medlemsskapet 2009.
    Nu har dom dragit 360kr/ månad utan att jag skrivit på något eller lämnat ut mitt banknr.
    Som medlem har dessutom min sambos namn satts dit.
    Hans namn, han kan inte använda en dator eller kan mitt banknr. men dom har dragit pengarna från mitt konto i hans namn??
    Jag förstår inte danska men ska ringa dit och sedan blir det en polisanmälan om inte pengarna kommer tillbaka. Nej, inte är det gratis inte.


  7. Detta blufföretag fortsätter att lura och bedra samt sno ärliga och intet ont anande på 360kr/mån. Även jag har blivit blåst!



Kommentera

