h1

Ett till jobb!!

januari 10, 2009

Igår på jobbet kom chefen och ville prata med mej. Att chefen kommer till jobbet är ytterst ovanligt och jag kände direkt en klump i magen och undrade vad har jag gjort för fel? Men hon ville prata med mej om ett jobb till. Detta innebär mitt tredje springvikarie jobb, och jag blev överlycklig. Tackade självklart JA! Med tre springvikarie jobb kan det ju knappast bli att jag står utan jobb en hel månad. Ju mer ställen att vara springvikarie på destu bättre. Så jag ringde stället igår kväll och ska komma och gå brevid där i slutet av veckan. Denna månaden är räddad känner jag, nu kan vi börja oroa oss för Mars istället men det är lite för tidigt att börja med det så det räcker att vi oroa oss i början av februari. Men det innebär ingen jobbångets på 3 – 4 veckor.

Jag känner till det andra jobbet ganska väl men blir ju ändå nervös. Träffa nya människor står inte direkt på min topp 10 lista. Men det har gått bra på de andra ställerna och gör nog det på detta stället med. 

Nu har en ny dag börjat och idag ska jag städa undan julen, hinner inte det på söndag eftersom då ska jag jobba mina 13 timmar igen.

Hoppas ni får en bra lördag!

180697xtknu2g42c1

10 kommentarer

  1. Grattis till nya jobbet. Det är ju alltid bra att få in en fot nånstans, kan ju leda till en fast tjänst så småningom.
    kram


  2. grattis!!! va skönt, har du tur fortsätter det såhär!!!
    ger mig fan på att blondinbella vinner med sina fjortisröstare=p
    kramis


  3. Grattis! Det måste kännas jätteskönt. Lycka till med bortplocket av julen. Och ha en fortsatt trevlig helg :) …vi får bilda en klubb – dock ingen dansklubb *hihi*


  4. Grattis! Så kul för dig!
    Kram


  5. Grattis så mycket, det kommer alltid att finnas vikariejobb! =)

    Ha en så härlig lördag nu!! =) Kram


  6. Grattis gullan….skönt va?!

    Hoppas att du får fast jobb snart så du slipper oroa dig!!! Håller tummarna för dig!

    Kramet!


  7. Din gravatar syns alldeles utmärkt hos mig :)
    Sen så vill jag tala om också att i fortsättningen kommer jag svara på kommentarer relaterade till min a inlägg i min egen blogg, men nu finns det precis som du har, rss för varje inlägg så man kan prenumenera på svar!
    Kramar och ha en fin lördag!

    Förresten så får jag lite ångest över att städa bort julen….jag drar på det!


  8. Härligt så skönt för dig vännen.

    Hoppas nu din lördag bjuder på massor av skoj Kram Linda


  9. Ja det skulle göra en lite positivare till allt(: vad roligt med jobbet!


  10. Åh vad bra med mer jobb! :D



Kommentera

