h1

Koncentrations svårigheter!

januari 8, 2009

Uttråkad till max och små trött. Även om jag har tusen saker jag kan ta mej för slutade det ändå vid det senaste avsnittet av 90210. Efter det var jag fortfarande lika uttråkad, hängde tvätt och kände mej fortfarande lika uttråkad. Det finns som sagt 1000 saker som jag kunde ta mej an, men har varken orken eller lusten. Funderade på att spela lite wii, men kunde inte sitta still tillräkligt länge. Den äldsta sover, sambon sover och det är bara jag, den minsta och hunden vaken. Tyvärr har den minsta mer ork än vad jag har. Jag känner mej okoncentrerad för varje sak jag försöker ta mej an.  Skulle jag gå och sova nu vore det ändå lönlöst för då fick jag ligga och snurra varv i sängen eller räkna får för är inte tillräkligt trött för att sova och är för trött för något annat.

Här snackar vi om världens ilandsproblem!

47000yhk5r35f7a

2 kommentarer

  1. Ilandsproblem förvisso men det kan vara jobbigt ändå!
    Kram1


  2. Ja men problem är problem oavsett vännen
    hoppas du får en fin dag nu Kram



Kommentera

