h1

Du kan komma nu John B!

januari 7, 2009

Natten har kommit, natten är här. Och eftersom natten nu är här är det min tur att lägga ner huvudet och vänta på att min vän john blund kommer. Varför är det alltid så svårt att bli trött när man vet att man ska upp dagen efter, det slår aldrig fel. Jag är inte ett dugg trött men vet att jag måste gå och lägga mej för imorgon börjar min vardag. Ebba börjar skolan igen och ordningen är återställd. Vardagen kom precis lika fort som lovet försvann. Vi stiger in i den första vardagen år 2009 och precis som i år 2008 var det lika svårt att komma tillbaka till vardagen. Men på något sätt är det alltid lika skönt. Jag gillar vardagen, kanske lite mer än vad jag gillar lovet faktiskt.

Om John Blund kommer förbi er ikväll kan ni inte skicka honom fort till mej istället för ikväll behöver jag verkligen honom. Inte ofta jag behöver besök av honom, men idag ber jag på min bara knän att han ska besöka mej. Det är en dag imorgon med, en vardag!

God Natt alla där ute!

1695845bt78g2yjuu

One comment

  1. Haha, John Blund har jag ännu inte sett av… ;)

    Hoppas att ni i alla fall sover gott i natt! =)



Kommentera

