h1

Blev inringd idag!

januari 7, 2009

Blev inringd på jobb! Jag hoppade ungefär lika högt som till månen när de ringde innan idag. Nu är det att ta en dag i taget och hålla tummarna. Jag fick ikväll och på fredag kväll, två kvällar är början på något bra denna månaden om man ska se ljust på det hela. Det är iallafall bättre än ingenting. Så ikväll har jag jobbat. Nackdelen var att jag bara hann och städa bort hälften av julen här hemma. Men som tur är har jag ju ledigt imorgon och får ta det då och om man ska vara riktigt lat har jag ju hela helgen på mej. Men så länge tror jag inte själv att jag kan låta det vara, stör mej redan på julgranen fast den inte ens barrar.

Så det var i stort sett min dag, har inte hänt speciellt mycket men uträttat en hel del iallafall.

Hoppas eran dag har varit bra!

33644bxhnjgbaps


4 kommentarer

  1. Haha.. ja men han är så braaa så braaa :D


  2. Har själv gått tillbaks till jobbet idag efter en lång härlig ledighet. Ganska ok efter några timmar.

    Svar:
    Tack för att du prenumerera på mina inlägg.


  3. Häärligt med lite jobb då! Så du har varit på månen idag? hahaha


  4. Ser du bara till att hålla dig frisk, kan du säkert få jobba hur mycket som helst framöver! =) Kram



Kommentera

