h1

Kärleken till ett monster!

januari 6, 2009

Jag läste i en forumtråd på nätet att det var något ”pucko” som sökte adressen till Christine. Hon som dödade de två små oskyldiga barnen i Arboga. Han var helt tagen av henne, han ville gifta sej med henne osv. Jag vet att det finns de som tydligen faller för kriminella. Men får inte in det i mitt huvud, hur kan man vilja gifta sej med det monstret. Det hon gjorde skakade hela sverige lindrigt sagt. Och hur kan man bli tagen kärleksmässigt till en sån människa. Min första tanke är att han måste vara precis lika sjuk som hon, varför skulle man annars vilja leva tillsammans med en sån människa.

Han sökte iallafall efter hennes adress till häktet/fängelset. Och det är ju tydligen inte ovanligt att det finns människor som faller för de innanför muren. Men jag förstår inte vad det är för människa som söker sej till något sånt. Det är ju uppenbart att de människorna som gjort de värsta brotten i sverige har någon form av psykisk störning. Vad är man ute efter när man väljer att skicka ”kärleksbrev” till en sån människa.

Det är en av många saker jag inte förstår.. Och dessutom är Christine ful som stryk och inte verkar hon vara speciellt vacker på insidan heller. Så vad ser man i en människa som henne?

SWEDEN-GERMANY-MURDER-CHILD-COURT

2 kommentarer

  1. Svar: aah verkligen :D

    jätte bra blogg!

    Svar: Tack så jättemycket!


  2. finns verkligen folk till allt. avskum!



Kommentera

