h1

Dagen efter!

januari 4, 2009

Jag känner mej helt död..

Eftersom jag inte dricker speciellt ofta så när det händer är jag inte alls människa dagen efter. Jag är helt färdig i både kroppen och magen. Men trevligt var det iallafall. Vi spelade två tuneringar, den första vann jag.. *ler malligt*. Och den andra kom jag trea på. Vi spelade med 20 kr i insats, alltså inga stora pengar utan bara för att det är kul.

Men så mår man som man förtjänar idag antar jag och är faktiskt överlycklig att det inte händer ofta för det är knappt värt att må så dåligt dagen efter. Men som tur väll är, är jag människa imorgon igen. Och jag ska gå och lägga mej mycket tidigt idag så att den dagen kommer fort då jag känner mej okey igen.

Min lördagkväll var himla trevlig iallafall..

28882ixwetw22a6

2 kommentarer

  1. Hehe det var ju bra att ni hade det trevligt igår iaf.. Om det är bakis du är så finns det typ brustabletter som heter Bakis. Dom sägs funka.


  2. STOR kram på dig!



Kommentera

