h1

Nytt år 2009!

januari 3, 2009

Detta är mitt första inlägg som jag skriver detta året. Det har inte blivit så mycket bloggande vid jul och nyår, då om nått borde man ju egentligen ha tid att blogga. Men då är hela familjen samlad och då vill gärna umgås istället. Så halshugg mej inte, jag ska blogga lite oftare bara jullovet tar slut. Jag tycker att det var en rolig avslutning vi fick på det nya året. Året har börjat med jobb och jobb, Jag får bara hoppas att detta året fortsätter så. Att jag får mer jobb. Börjar ju bli lite orolig nu eftersom mitt jobb på schema tar slut den 7 jan. Sedan är jag ”bara” springvikarie som blir inringd. Och det kan ju inte bli speciellt mycket.

Jag önskar mej så mycket av detta året, ska inte skriva ner mina önskningar får då går de väll inte i uppfyllelse. Lika bra att hålla dem tyst för sej själv så kanske några av dem iallafall slår in. Och något nyårslöfte har jag inte lagt för jag håller dem aldrig ändå.

Hoppas ni haft det bra!

17bonusdolls875

2 kommentarer

  1. Man måste ju inte blogga, det gör åtminstonne jag mest för att det är kul och för att skriva av mig en del. Men när man har en massa annat att göra så blir bloggandet lidande.

    Hoppas också att du får mera jobb, lagom mycket jobb.


  2. Hoppas det ordnar sig för dig med jobbet! Alltid en viss osäkerhet med att bara vara springvikarie. Men bättre än inget, helt klart!
    Kram!



Kommentera

