h1

Internet, sjuk & snart nytt år!

december 27, 2008

Datorn har varit upptagen i två dagar. Sambon har upptäckt det underbara internet eller något sånt. Helt upptagen har han varit iallafall. Med att spela poker! Inte ett inlägg har jag kunnat skriva, ännu mindre läsa bloggar. Vi behöver två datorer, jag vill ha en laptop. Undrar om han kanske går med på att skaffa en dator till nu när han ser att internet och datorer är underbart! Nee drömma går ju..

Jag började känna mej hängig igår och har frusit hela dagen. Huvudvärken har tagit över. Vad vore livet utan treo? För det är nämligen det enda som funkar på min huvudvärk. Jag fick ringa in mej sjuk, jag skulle jobbat imorgon, men orkar knappt med mej själv. Ännu mindre att ta hand om andra människor. Förlorar ca 1000 kr på detta, men det kan inte hjälpas. Är man sjuk så är man. Kommer alltid lika olägligt.

Och denna helgen har gått sjukt fort och snart är det 2009! Otroligt eller hur?!?

11dollsbonus231000032d

9 kommentarer

  1. Jaa det är helt otroligt! åren flyger snart går man i pension haha och därimellan ska man ha börjat pensionsspara


  2. La till dig på bloglovin…))


  3. TOKFIA..varför har du inte sagt nått…))))
    Vill ju läsa din me juh…


  4. Hihi visst är det,har du ny design??


  5. Linda: Ja det har jag :)


  6. Hoppas du kryar på dig snabbt och får en viss tillgång till datorn!


  7. Släng bort gubben vi måste få tillgång till bloggandet *asg*

    Hoppas du mår bättre. Själv är jag mkt bättre nu äntligen. Har vart riktigt dålig.

    Kramis Linda


  8. Låter exakt som min pappa.
    Under middagen kan han plötsligt utbrista:
    ”visste ni att på internet kan man hitta precis vad som helst! Söker man på google på tex ”vitlök” så får man upp hundratals sidor där det står om vitlök!”
    Och vi andra: ”wow vad häftigt pappa”.


  9. Det är helt otroligt att vi snart ska skriva år 2009! Tiden går verkligen supersnabbt!!



Kommentera

