h1

Springa i affärer är långt ifrån min grej!

december 23, 2008

Jag följde med min mamma och min syster in till ”storstan” i sista minuten för att leta efter ett sällskapsspel till julafton. Men genast när vi kom dit började jag ångra att jag följde med, att gå med min syster i VARENDA affär var kanske inte direkt det som stod på topp 10 listan en dag som dagen före julafton där kön var lika stor som hela affären. Men det gick bra, resan som vi trodde skulle ta en timma tog istället 6 timmar. Och nej jag skojar inte, vi var nog i varenda affär i hela stora staden, Vilket innebar ca 6-8 affärer. Där gick vi och kollade på kläder, kläder och kläder. Jag är inte mycket för att springa i affärer och kolla när jag själv inte kan handla.

Flera timmar senare var vi hemma. Nu var det bara att laga mat och städa i illfart till barnen och sambon som var hungriga. Skönt att julen är över på torsdag, på torsdag ska jag ta det lungt, varva ner, njuta av dagen. Jag lovar att jag iallafall ska försöka eftersom jag börjar jobba på fredag igen. Mitt lilla jullov var alldels för kort har jag märkt då mer än halva veckan har gått och jag är tröttare nu än när jag gick hem från jobbet och såg fram emot mitt lilla lov.

På torsdag ska sambons syskon komma och det ska bli jättekul faktiskt. De andra gångerna när hans lillebror har varit här har det varit FÖR tyst i huset när han åkt hem!. Så ser faktiskt fram emot att de ska komma supermycket. Ska bli kul att det stannar över nyår och firar den med oss. Jättekul!!

1229949369_aad6f3de7115

8 kommentarer

  1. Jag längtar :D


  2. God Jul ;)


  3. Hej fina bloggvän=)
    Hoppas du har en mysig uppesittarkväll med dina nära och kära, eller spenderar den på något annat sätt som får dig att må bra!
    Om vi inte hörs imorgon på den stora dagen så önskar jag dig en riktigt riktigt GOD JUL!!!
    Jag hoppas du firar den precis så som du vill ha den!
    Många Julkramar från Mig=)


  4. Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!! =) Kram


  5. Hej
    Vill bara skicka dig och din familj en hälsning om en riktigt god jul. Njut av julen och dess gåvor.
    Kram Storbettan


  6. God jul önskar jag er, kram lena.


  7. tja vad säger man! trevlig blogg! hamnar här ofta och läser


  8. Bra blogg.!



Kommentera

