h1

Julgodis & Mat!

december 22, 2008

Idag har jag ägnat hela dagen åt att göra julgodis och laga mat. Jag & mamma gjorde lite olika och det blev faktiskt lyckade allihopa. Annars brukar det alltid bli något som blev misslyckat. Men idag lyckades vi med allt vi gjorde. 

Vi gjorde:

*Knäck

*Vit fudge

*Jordnötschoklad

*Fudge

*Marknadskarameller.

Och till middag lagade jag Stuvade makaroner och köttbullar. Smidigt och enkelt. Nu ska jag njuta av eftermiddagen och kvällen.

32820_45009

3 kommentarer

  1. Grattis till lyckad godistillverkning! Hos oss brukar knäck och kola alltid bli stenhård så i år hoppar vi över den och gör mest marsipan och choklad!
    Kram!


  2. Sv; Javisst var det ett bra erbjudande=D
    Kom verkligen i rättan tid nu är jag var gympadoj lös.


  3. Det var inte lite sorter ni hade gjort:) Jordnötschoklad lät gott!



Kommentera

