h1

Nu har jag handlat färdigt alla julklappar!

december 20, 2008

Nu har jag kommit hem och är helt slut. Att handla alla julklappar på en och samma dag är en pärs, men sen när jag kom hem och skulle slå in alla det var nästan ännu värre. För det tog längre tid än själva handlandet gjorde.Men när man är klar är det sjukt skönt. Så nu satte jag mej ner i lugn och ro och ska njuta av lördagkvällen. Jag tror barnen kommer att bli superglada när de får öppna alla julklappar. Jag har verkligen försökt iår att bara köpa saker som jag vet att de önskar sej. Även om det är svårt, har jag verkligen försökt göra det. Det där med julklappar tycker jag är jättesvårt. Speciellt som den lilla som är i en svår ålder när det gäller leksaker.

Nu har jag det gjort iallafall, jag tyckte inte att det var så mycket folk ute iår iallafall. Kanske inte är så många som är ute i sista sekunden, men så är det varje år för mej. Jag lär mej aldrig. Hur är det man brukar säga? Man kan inte lära gamla hundar sitta. 

Nu ska jag sätta mej ner med den äldsta flickan och titta på en film, men först ska jag gå igenom alla bloggar!!

julklappar_226_36563i226

5 kommentarer

  1. Vilken fin blogg!!


  2. Åh man tackar, hoppas du får en riktigt god jul!!
    Kika gärna på ina andra bilder;)


  3. Nejdå! Det är ju alltid något i alla fall :)


  4. va blev det för klappar då? vart va ni och handlade??


  5. Du har fått det riktigt fint i din blogg! =)

    Vi har nu köpt i stort sett alla julklappar, men det är någon kvar…



Kommentera

