h1

Ett evigt stressande!

december 19, 2008

Det här med julen är ett evigt stressande egentligen. Nu har jag äntligen fått min efterlängtade vecka som jag är ledig och det känns som jag får stressa i flera dagar nu för att hinna med allt som är planerat. I eftermiddags fick vi dra iväg och handla julmat, fylla frysen med prinskorv och köttbullar m.m. Imorgon blir det att gå upp tidigt och åka och julhandla alla julklappar. Inte en enda julklapp är jag klar med, så det blir en tuff morgondag. 

På söndag är det inplanerat att vi ska gå med den stora flickan på bio, high school musical 3. Men vi måste kolla så att tiderna passar eftersom det är en bit att åka. 

På måndag har jag lovat barnen att vi ska göra julgodis, och det är ju bäst att hålla. Ingen jul utan julgodis :-)

På tisdag blir det att laga julmat och att städa och göra fint innan den stora dagen Julafton. Så det blir garanterat ett par stressiga dagar innan jul. Sen får jag koppla av på torsdagen innan det är dags att börja jobba igen. Så koppla av och njuta av min ledighet har jag konstaterat att det är bara att glömma.

snowman

2 kommentarer

  1. Håller med om att det är lite stressigt just nu, men jag passade på att ta ett riktigt underbart och skönt långbad i förmiddags, bara för att orka med all stress framöver! =)
    Hoppas att allt flyter på bra hos dig och att du kan få några lugna stunder!! =) Kram


  2. Oj, det var en hel del som ska hinnas med på kort tid! Men glöm inte bort att koppla av lite också…
    Kram!



Kommentera

