h1

Huvudvärk!!

december 17, 2008

Jag har varit ledig hela dagen och hade så höga planer för denna dagen. Jag skulle verkligen njuta av denna dagen. Ska inte klaga, jag är ledig en hel vecka vid jul. Men hade behövt njuta av denna dagen eftersom jag har två tuffa jobbdagar kvar innan jag får vara ledig. Men här sitter jag nu med huvudvärk och har haft det större delen av dagen och det slutar med att jag helt enkelt får gå och lägga mej efter jag skrivit detta för att vakna utvilad imorgon. Det känns helt ärligt som jag är på väg att bli sjuk. Skulle ju bara vara det med nu vid jul och min efterlängtade lediga vecka. Kan inte ha mer otur isåfall.

Jag skulle ju ha bloggat tidigare idag, men hann inte. Jag hann inte med något av det som jag hade planerat in min dag med. Inte ens hälften, det enda jag hann var väll att dammsuga hela lägenheten.  Och det är skönt för då slipper jag det imon när jag kommer hem.

Ha en bra kväll och morgondag!

angel

6 kommentarer

  1. Hoppas du mår bättre i morgon. Lämnar massa krya på dig kramar


  2. Tack, jag tycker också att den är jättefin! :D Hur är det med dig?


  3. Hoppas du slipper bli sjuk och att huvudvärken ger med sig! Kram!


  4. Hoppas att du mår mycket bättre idag och att du får hålla dig frisk och kry hela julhelgen! Kram


  5. hoppas det känns bättre nu!


  6. Din stackare! Hoppas verkligen du kryar på dig!
    Kram!



Kommentera

