h1

Vad lite man blir glad av!

december 15, 2008

”Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET – närhet i rum, tid o relationer!

Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse…”

award_fra_sn_storm_23354870_23468018

Tänk vad lite man kan bli glad av! Jag blir superglad varje gång jag läser, Wow mitt namn står med.Tack snälla Whatthefuckdotcom. Nu ska jag i min tur ge denna utmärkelsen  vidare. Och skickar den vidare till dessa 8:

*Mrs X har ordet

*Shecat

*Suzanita

*Znogge

*Pusselbitarna

*Grim&Erika

*Mumari

*Tonårsmorsa

7 kommentarer

  1. Åh, tack så mycket för utmärkelsen. Jag blir lika glad jag av att se mitt namn på listan :)

    *kram*


  2. […] Tack så jättemycket Love! […]


  3. Tack, så otroligt mycket, nu blir jag väldigt glad!! =D *Kram*


  4. Varsegod varsegod ;)


  5. Nämen, vad kul! Jag ska försöka hinna göra denna! Varmt tack och hoppas du får en härlig, fin jul med barnen, vännen! ♥♥♥


  6. […] Den första fick jag för ett tag sedan av Love or Hate: […]


  7. Bättre sent än aldrig. Här kommer utmaningen du gav mig:

    http://tonarsmorsa.se/2008/12/21/utmaningar/
    ♥♥♥



Kommentera

