h1

Never back down (2008)

december 13, 2008

Never back down (2008)

Handling: Det handlar om Jake som börjar på en ny skola. Han hade hamnat i trubbel på sin förra skola och hans mamma börjar tappa hoppet om honom. Nu kommer han till en ny skola där ultimate fighting är det största intresset. Och Jake är inte sen med att hänga på. Men sen träffar han en tjej och han får bra kontakt med en tränare och sakta men säkert börjar hans moral att ändras. Han ser saker på ett helt annat sätt än när han började på skolan.

Motivering och betyg: Jag ger denna filmen 4.5 av 5. Jag tycker filmen var skitbra. Även om denna filmen kanske inte hade varit någon film som jag från början hade trott varit bra så blev jag defentivt inte besviken när jag såg den. Jag gillade den skitmycket fast det inte ens är min typ av film. Jag rekommendera att man ser denna filmen, man kommer inte att bli besviken. Jag lovar…

10945460_gal

8 kommentarer

  1. Den låter bra!
    Jag kanske ska hyra den..

    ^__^


  2. Det är kul när en totalt oväntad film visar sig att vara så där bra! Denna skulle jag aldrig välja men tack för tipset säger jag nu!


  3. Det låter som en film för oss här hemma! =)


  4. jag har oxå sett den filmen, men jag är ju galen i UFC :)

    tycker oxå den va bra :) tummen upp för den.


  5. Den är skit bra! Tyckte vi oxå…..
    Hade vi inte sett reklam på den så hade vi aldrig hyrt den! Tummen upp ör mig med!

    Kramet på dig!


  6. Får väl ta och se den nån dag då =)
    Tack för tipset.

    Önskar dig en härlig måndag Kramen


  7. God morgon vännen!
    Hoppas du haft en kanonfin helg och att din vecka börjar bra=)
    Nu är det inte långt till tomten kommer=)
    Ha en fin dag!


  8. Sjukt bra film :D



Kommentera

