h1

Virus och lucia!

december 12, 2008

Jag fick virus i datorn, samma skit varje gång. Jag försöker tills jag blir gråhårig att ta bort skiten, men lyckas aldrig. Det slutar alltid likadant efter några dagars tålamod att jag omformatera hela datorn. Men det är aldrig roligt att behöva göra det. Det är så mycket som försvinner, dels alla länkar man spara på sej och så. Och sedan denna gången med lyckades jag med att ta bort alla kort fast jag inte ville det. Jag som till och med hade lyckats få ett kort på mej i glasögon som skulle läggas upp här. 

Men en sak som är att glädjas åt och jag att jag verkligen fick känna mej som världens stoltaste mamma igår  var min äldsta dotter som hade blivit vald till Lucia. En av de andra föräldrarna sa, det kunde inte inte ha blivit en sötare lucia. Och då blir man glad, otroligt glad.

200812114681

2008121147321

7 kommentarer

  1. Men, det var en söt dotter du har:)
    Stolt mamma du måste känna dig!
    Minns när mina var små och man gick till skolan och tittade på dom små liven:)Härligt!!
    Ha en fin dag ,kram lena.


  2. Förstår att du är stolt och det ska du vara!
    Kram!


  3. Tack så mycket för kommentaren =)
    Vad kul att dottern blev vald till Lucia
    Ha en bra fredag


  4. KLart att Ebba ska vara Lucia. Hon är ju söt som socker juhe


  5. Naaw! Vad sött! Klart du kan va stolt :D


  6. Nästa gång du får virus, ta en titt här:
    http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html


  7. Förstår att du är stolt över din dotter, hon är väldigt söt!

    Synd att du haft sådana problem med datorn, hoppas att det inte blir några fler gånger!! Kram



Kommentera

