h1

856 nya inlägg på bloggkoll.

december 12, 2008

Nu har jag suttit hela förmiddagen och gått igenom alla blogginlägg från er som jag premunera på hos bloggkoll. Eftersom jag inte kunnat kolla dem på ett par dagar pga av viruset, var det närmare bestämt 856 inlägg. Och jag har läst varenda ett även om jag inte kommenterat alla. En del av er har säkert fått många kommentarer, en del av er kanske inte har fått nån. Men nu vet ni att jag iallafall har läst det ni skrivit. Och det kändes som jag var överallt och kommenterade. Vilket jag säkert var. Kunde inte alls hålla koll på vilka bloggar jag redan hade kommenterat osv.

Så det var hela förmiddagen som gick åt till detta, hade iofs inte något bättre för mej. Men nu ska jag lyfta röven och göra mej iordning eftersom det väntar jobb för min del om en timma. Sen efter det är jag ledig hela lördagen, ska verkligen bli hur skönt som helst.

Ha en bra dag alla!

img_48da8a20829a2

14 kommentarer

  1. shit va inlägg hahaha!!!
    ha en fin dag!
    kramis


  2. Oj… det var inte lite inlägg.
    Tack för att du kikat in till mig och tog dig tid att kommentera.
    Ha en mysig fredag!
    /Linda


  3. Det låter slitigt att du var ”tvungen” att läsa och kommentera dina favoritbloggar, hehe :P Men tack för att du tog dig tid för att kommentera min blogg :)


  4. Oj, det var mycket att gå igenom minst sagt.. Kram


  5. hehe jisses anamma, var jag en utav dem du premenuerar på? DU har kommenterar mig, tack gumms=)


  6. Sv; Tack så mkt=)


  7. men så skoj för dej,
    ha en toppenkväll


  8. Linda: Ja dej var en utav dem som jag premenuerade på :)


  9. hihi shit vad roligt verkligen o kul att du kommenterade min blogg med!Det tar jag som en komplimang!
    Hopaps du får en bra helg!!

    Många kramar!


  10. Sheisse! Snacka om att ha fullt upp :D


  11. Vilken underbar bild du lagt ut! Och Tack för att du kikade in och kommenterade på min blogg, trots alla bloggar du fick ge dig ut bland!
    Ha en underbar Lucia! Kramis


  12. Hej


  13. Det var inte lite inlägg du gått igenom, själv håller jag på att försöka ta mig igenom ca 190 stycken, med det är ju inget mot dina! ;)


  14. Ja, bloggen är en tidstjuv! Undrar varför man håller på egentligen….himla kul är det i alla fall. Hoppas du slipper mer virus nu!



Kommentera

