h1

Säsongsuppehåll på andra avenyn.

december 8, 2008
På torsdag är det säsongsuppehåll på andra avenyn. Det drar igång igen i mitten av januari. Efter jul kommer även Hamza tillbaka. Jag kommer inte ens ihåg vad det var han tog vägen eller varför han försvann. Men det ska bli kul att han kommer tillbaka. Synd att man får vänta till efter jul innan man får se på avsnitten igen. 
Efter jul kommer det även att bli en förändring på hur avsnitten sänds. Då kommer de att sändas endast en gång i veckan och ett 45 mins avsnitt istället för 3 st 30 mins avsnitt. Jag gillade det som det var, men skulle de göra en förändring kunde de ju sända det en timma istället då isåfall. De drar ju ner på längden med det dubbla på detta sättet, vilket är synd.
Så nu får vi vänta till 13 januari 2009 innan vi får se det igen, inte så långt uppehåll men ändå.

3447786819

8 kommentarer

  1. Hamza drog ju till Norge i förra säsongsavslutningen! Tyckte de var rätt sjukt att folket bara försvann till olika ställen, men de var väl för att de skulle se bra ut vid säsongsstarten sen :P Jag har typ gått o blivit en ”Andra avenyn-nörd” Just nu händer de ju sjukt mycket grejer! Ofta Greger är gay!


  2. Inget jag har följt detta.. Kram och ha en toppenfin dag!


  3. Ingen aning vad det är för nåt men jag gillar inte säsongupphåll i alla fall. varje gång mina favvo serier tar ett break blir jag tokig.

    Hoppas du haft en fin dag nu Kram


  4. Älskar Kitty :D


  5. jag tycker inte heller om uppehållen.
    + att förut gick alltid häxdansen efter andra avenyn.
    vill att de ska börja & sedan fortsätta. va asbra!


  6. glömde skriva en sak.
    tycker att roxanna ska bli lite snällare.
    hon får ju typ ryck för allting.
    & jag tkr synd om hamsa som ställer upp men nt får ett skit tillbaka!
    och sen ska de hända mer saker. tycker att lottas och deras ”björnsängar” har blivit jättelångtråkigt.
    liksom, de händer ingenting.

    OCH DAVID MÅSTE KOMMA TILLBAKA! vill se hur han reagerar när de är hamsas barn också !


  7. jag älskar andra avenyn jag kollar alltid men jag tycker att det händer inget inte som förut igalafall men ingen är bättre än roxana hon vågar och är inte rädd (men lite tyken) sådana mäniskor gillar jag!


  8. andra avenyn e bra



Kommentera

