h1

Hissar 90210

november 26, 2008

Nya beverly hills 90210 blev en tittarflopp. Men jag har sett alla 11 avsnitten nu som sänts i Usa och serien blir bättre. En typisk ungdomsserie skulle jag vilja säga, den är bra. Betydligt bättre än vad jag trodde om den från början. Har man inte sett den tycker iallafall jag att man går miste om något. OM man gillar den grenen av serie vill säga. Jag gör ju det och gillade den skarpt. Jag tycker att serien hade det som en serie ska ha. 

Men som aftonbladet skriver, hade de sänt den på tv4 istället för tv400 så hade den nog ”sålt” bättre skulle jag tro. Jag tror att mer skulle tittat på den då, så det är ju en stor miss från tv4 tycker jag. De har lite sej själva att skylla att det bara var 45.000 personer som satt framför just det programmet den kvällen. Alla kanske inte ens har tv400 och det är väll kanske inte direkt en kanal som står högts upp på listan av vad vi i sverige tittar på.

90210_793695w

3 kommentarer

  1. Nu när du säger det så… jag kommer faktiskt inte på ett enda program på tv400???


  2. Gillar 90210.
    Serien har ungefär lika många tittare som Gossip Girl har i USA.. så där floppar den knappast. Tycker folk borde ge den en chans.. :) tv4 också. dumt att sända den på tv400.


  3. Att den hade så få tittare kan ju bero på att många tittar på Amerikansk webb-tv eller tankar hem serien oxå juuu…

    Jag gillar den oxå ;)

    Ha det gottis!



Kommentera

