h1

Nights in Rodanthe

november 15, 2008

Nights in Rodanthe (2008)

Handling: Det handlar om hur 2 människors liv korsas på ett srandhus under en stormig natt. Båda två har sina problem, kvinnan är olyckligt gift med en trotsig tonåring, Mannen behöver komma bort. Båda två tar in på samma strandhus och där upplever de den riktiga kärleken. När de lämnar strandhuset lovar de att de ska träffas igen, men ingenting blir kanske som de tror att det ska bli.
Betyg och motivering: Jag gillade filmen, den var mysig. Mot slutet av filmen grät jag som ett barn. Blödig som jag är. Så älskar ni kärleksfilmer och ofta gråter till dem så är detta en film för er.. 
Den får 4 av 5 utav mej..
11320440_gal
4 kommentarer

  1. Den vill jag också se.. kram och hade gott!


  2. Tack för tipset! Låter som en film i min smak.
    Kram!


  3. Skall nog ta och se den. Får se när bara för gubben är allergisk mot dramafilm.

    Hoppas du får en fin start på veckna nu Kram Linda


  4. Jag började blir allergik mot såna filmer. Jag har trott länge på kärlek men jag blev bara besviken. Såna filmer har alltid gillat, hur många gånger har bara sittit o gråtit över såna filmer. Men jag vet att jag kommer att hitta kärleken nån gång. TAck för tipset ändå
    Gillar din blog



Kommentera

