h1

Jäkla telefon

november 14, 2008

Jag tänkte jag skulle vilat nu på förmiddagen eftersom detta är den enda lediga dagen jag haft på hela veckan, sen jobbar jag hela helgen. Men telefonen har inte gjort annat än att ringt hela morgonen. Till slut gav jag upp och steg upp. Nu ska ni se att det säkert inte kommer att ringa mer på hela dagen för nu har jag ju stigit upp. Det är alltid så när man bestämmer sej för något, hur irriterande som helst. Jag kunde ju stängt av telefonerna men det är lite svårt med för det kan ju ringa viktiga samtal. Så det vill jag ju inte göra. Det kan ju hända den stora flickan nått i skolan eller vad som helst.

Men idag har jag bestämt mej för att bara ta det lungt. Det behöver jag, jag har en tuff helg med mycket jobb framför mej..

838136on9mah096y

7 kommentarer

  1. Såna dagar vill bara kasta in telefonen i väggen. Men vad gör man? Jo man ger upp och skiter i att sova för det är tydligen inte skrivet i stjärnorna för en just den dagen.

    Hoppas du får en bättre fortsättnigng på dagen i alla fall och att du orkar med jobbet som väntar.

    Kramar Linda


  2. Jobbigt när man inte kan slappna av, men en lugn dag utan stress kan göra susen det med! ;o)


  3. Ja, det är väl typiskt det där… kramkram till dig, hoppas din dag blir bra!


  4. Men visst är det bara så typiskt! Lägger jag mig och vilar vilket händer väldigt sällan så nog sjutton ringer det. Granterat är det inte ens till mig!

    Trevlig helg!


  5. Det där hände mig också idag. Sov så lite i natt och gick upp tidigt för att få i väg barnen till skolan och sedan när jag väl somnat igen, ringer telefonen!!!


  6. så är det! så fort man äntligen får vila nog fan ringer alla!!!!
    försök njuta idag då om du har en jobbig helg…
    kramis på dej


  7. Själv försöker ta det lugnt, men det mcyket som snurrar just nu i mitt huvud



Kommentera

