h1

300 nya inlägg på bloggkoll och godnatt!

november 12, 2008

Det har varit väldigt mycket i mitt liv nu ett par dagar. Jag har inte känt att jag hittat orken till att blogga om det eller om någonting faktiskt. Jag ville blogga, men hittade faktiskt inte orden att beskriva känslorna med och därför lät jag bli att blogga. Jag gick in på bloggkoll nyss och jag har 300 nya inlägg att läsa ifatt. Jag tror jag markera dem som lästa imorgon och börjar om igen. Det är lite för mycket för att ens orka läsa ifatt.

Jag bär ju på ständig oro och ångest även om det visar sej mer eller mindre vissa dagar. Ibland känner jag inte av det alls. Men 90% av mitt liv består av oro och ångest. Så nu har jag faktiskt köpt en bok. -Så blir du av med din oro-. Så den tänkte jag att jag skulle lägga mej och läsa i lite innan jag somnar. Den verkade faktiskt hemskt intressant. 

Så god natt kära bloggare.. Imorgon ska jag besöka era bloggar!!

8 kommentarer

  1. Det är inte alltid lätt att hinna med att läsa alla bloggar på bloggkoll, så det är en bra idé att nollställa allt! Hoppas att du sover riktigt gott i natt! =) Kram


  2. Ta vara på dig, kramar!!


  3. Jag vet, den är underbar :) Ha en fin dag! Kram Malin


  4. Jag vill bli av med min skräck för att vara ute bland folk när det är mörkt. Vill kunna ta en kvällspromenix utan att tro att jag kommer bli påhoppad och brutalt mördad. Finns det någon bok om sånt?


  5. du kommer när du orkar, ingen kräver annat! stora kramar till dig!


  6. Oh, du skrev två kommentarer hos mig! Tack!!
    Böcker är bra! Jag med min dåliga självkänsla läste Mia Törnbloms böcker och jag fick många AHA-upplevelser som har hjälpt mig.


  7. Ja men exakt, de är coola men jag beställde en svart! Jo men tänk med en kuvert väska och ett par high heals. Perfekt!


  8. Oj oj! Vet hur det känns! Jag har själv införskaffat många sådana böcker…att jag sen inte tar mig tid att läsa dem,
    är en annan femma. :P

    Ha en underbar dag idag!



Kommentera

