h1

Ordlöst..

november 10, 2008

Det känns mer som om det är ordlöst hos mej. Jag har väll inte direkt drabbas om bloggtorka, men hittar inget att skriva, känns inte som om jag hittar de rätta orden till någonting. Jag har så mycket att vara glad men samtidigt känns det som om det är för mycket runt omkring mej just nu. Mycket jobb denna veckan, en kompis i nöd, lite pengar, för mycket tankar, för lite fritid och för lite ensamtid. När det blir för mycket så känns det mest ordlöst. Har egentligen ganska mycket jag kan blogga om men orden kommer inte fram..

Vi gör ett nytt försök imorgon.

1j8nk_18946422

15 kommentarer

  1. Jag har också bloggtorka och känner mig helt ordlös, det har jag känt mig ett tag.. Trist är det.. Kram på dig och tack för din kommentar ang. mitt foto!


  2. Hej! Rekordet är redan slaget men riktigt kul med läsare :) Hur hittade du in på min blogg?


  3. Här är det oxå ordlöst ;) men ibland är tystnaden behagligt talande. Jag känner det så nu.
    Kramis – så hörs vi kanske i morgon ;)


  4. Det var det också, men det var inte så himla smarrigt efteråt då jag blev helt spyfärdig :P


  5. Ja det var faktiskt jätteskönt men jag fick bara av mamma allmänt så jag har inga idag men idag har jag teve med kanaler så det gör ingenting. :)

    Haft en bra dag?


  6. I knooow! Gylligaste ever.


  7. Ibland är det tystnaden man behöver! För att samla tankar…. bara vara! När jag promenerar får energi! Men som du säger…. ibland är det bara för mycket!!!!!
    Ha det så gott!


  8. Usch! Jobbig känsla det där, men ibland behövs den mer än man anar….
    Hoppas du känner bättre imorn! :)


  9. sv: Tackar :)
    Följ gärna min blogg med bloggkoll.se


  10. förstr dig, jag drabbas med ibland, ta nya krafter och återkom när du orakar, vi vänta rpå dej! kramis


  11. Man kan inte var kul och intressant varje sekund hela livet.
    Jag känner precis som du just nu.

    Men det ger sig.

    Sov gott nu och så hoppas jag du kanske drömt om något skoj du kan skriva om i morgon

    Kram Linda


  12. Ibland är det så i livet, ta det lugnt och vila lite! Kram


  13. Så blir det ibland…
    Kram!


  14. Fin blogg du har! :)


  15. Saknar dig hoppas allt är bra med dig Kram Linda



Kommentera

