h1

Snabb uppdatering!

november 9, 2008

Så nu har jag gjort mitt pass och aldrig förr har det varit så skönt att komma hem. Det har gått bra på jobbet men jag är helt slut så nu tänkte jag lägga mej på soffan och titta på Californication. Och förhoppningvis så somnar jag en stund för det behöver jag. Nackdelen med att jobba natt är att jag inte kan sova ordentligt när jag sover borta så man blir helt slut både i kroppen och huvudet. Nu jobbar jag inte förrens måndag eftermiddag så nu får jag lite tid att vila upp mej innan jag börjar arbeta igen.

Kollar era bloggar om ett par timmar för nu är det soffan som gäller..

47

2 kommentarer

  1. Åhh fy! Vad jobbigt…stackare!
    Hoppas du fick vila upp dig ordentligt nu till nästa pass. :)

    Californication är en riktigt bra serie,
    den får en på glatt humör :D

    Jo tack, jag lyckades med det mesta…
    tom att ta det lugnt. :D


  2. Hoppas nu att du får sova riktigt bra och att dagen blir trevlig och härlig! =) Kram



Kommentera

