h1

Förkylningen kan inte komma mer olägligt!

november 7, 2008

Jag är på väg att bli sjuk. Jag känner mej trött och hängig och fryser något fruktansvärt. Jag känner i näsan att en förkylning är på gång och halsen ska vi inte prata om. Varför blir man alltid dålig vid fel tillfällen? Jag har absolut inte tid med att ligga i sängen. Jag har 18 timmars jobb framför mej i morgon, först 5 timmar på dagen sedan hela natten. Hela nästa vecka har jag jobb + hela nästa helg, så någon förkylning som innefattar sängläge kan inte komma mer olägligt. Jag har en jul framför mej som jag vill ha så mycket pengar som möjligt till. Så försvinn ingen alla basilusker, gå till någon annan.

Jag förstår inte varför sjukdomar alltid ska komma när man absolut inte har tid. Visst det är aldrig roligt när de kommer. Men det finns mer lägliga och olägliga tidpunkter och detta är en oläglig sådan. Ska jag bli sjuk kan det väll vara på en vecka då jag inte har något jobb inbokat. Fasiken med!!

228351ixutjeu6zs

8 kommentarer

  1. Hoppas verkligen att du kryar på dig så snabbt som möjligt! Håller med dig om att förkylningar alltid kommer olägligt! =(


  2. Jag är aldrig sjuk så jag kan ta över din förkyldning just nu, du som har så mkt att stå i ;) Posta över den till mig. Jag är gärna lite sjuk haha. Vet inte vad jag är berustad med, jag är bara aldrig sjuk. Inte fysiskt iaf ;)


  3. krya på dej!
    kram


  4. Ja dessa förkylningar är ett gissel.

    Hoppas du känner dig bättre snart. Kramisar Linda


  5. Säg den förkylning som kommer lämpligt men med så mycket jobb kunde det ju inte bli värre! Hoppas du kommer lindrigt undan!
    Krya på dig!


  6. Usch då! Hoppas inte att du blir sjuk… Håller med dig om att det är så typiskt att man alltid blir sjuk när man verkligen inte KAN vara sjuk. Krya på dig!


  7. Krya på dig vännen, kramar!


  8. Aj, då… Stackars dej! :-(

    Ja, det är lustigt att det gärna ska dimpa ner en förkylning när det passar som sämst…

    Krya på dej!!!



Kommentera

