h1

Vilken bloggtyp är du?

november 6, 2008

Dagens test.

Vilken bloggtyp är du?

90571vardag

Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.

Jag måste säga att det stämde nog in till 100%. Det är sällan man gör test som egentligen stämmer in på allt. Men detta är nog jag när det gäller bloggandet!

7 kommentarer

  1. Hahaha, jag blev samma lika ;)


  2. God natt och sov så gott vännen!!!!
    Dröm många ksöna drömmar och vanka utsövd och pigg med ett leende på läpparna…
    sov som sagt jättegott!!! kramis
    skall kolla testet med=)


  3. fick samma som du!


  4. Det måste jag prova :D


  5. nu har jag laddat upp :)


  6. Fick samma resultat och kände som dig. Det stämmer in på mig precis.

    Fast man måste nog erkänna att lite bryr man sig allt om nån läser eller inte. Annars hade man kunnat skriva ner allt i datorn på hårddiksen eller i en alldeles gammaldags dagbok =)

    Men en sak är säkert har inget intresse av att toppa listor osv. Kul om man nu skull hamna där men gör man det så vem bryr sig?

    Nu önskar jag dig en god natt Kram Linda


  7. Roligt test, det där måste jag göra =) kram och hade gott!



Kommentera

