h1

Älskade M!!

november 5, 2008

Det finns en människa i mitt liv som jag inte tror just nu tror på sej själv. Denna tjej ska tro på sej själv. Hon är så mycket, hon är sprallig, hon lyser upp ett helt rum med att bara vara sej själv, hennes glädje sprider sej på ett härligt sätt. Denna tjej har inte alltid valt den lättaste vägen genom livet, men ändå klarat sej så otroligt bra. Hon SKA tro på sej själv. Hon ska veta att bara hur älskad hon är och hur många människor det finns som bryr sej om henne. Jag är bara en droppe i havet av alla de människor som är rädda om henne. Jag vill att hon ska plocka fram den starka sidan i sej själv, den sidan där hon vet att hon är värd så mycket här livet. Så mycket, mycket mer än det som får/fått utstå hitills.  

Älskade gumman.. Jag har tänkt på dej hela dagen, Jag är inte klok, jag är din vän. En vän som är rädd om dej. Jag har sagt detta till dej så många gånger. Det är inte många människor jag håller av, men de människor som jag tar till mej stannar för resten av mitt liv i mitt hjärta. Och du har en garanterad plats hela livet ut. Oavsett om vi inte pratar ofta eller vi bor oändligt långa mil ifrån varandra släpper jag dej aldrig. Jag anser fortfarande dej som en av de närmaste vänner jag har. En av de vänner som jag är stolt över. Jag är stolt över att få vara din vän. Jag är otroligt glad över att jag fick chansen att lära känna dej. Jag kommer alltid att finnas här. 

Så älskade vännen glöm aldrig att jag finns här 24 timmar om dygnet. Och det största av allt.. Glöm inte att du är VÄRD så mycket mer, du är VÄRD DET BÄSTA!! Älskar dej min vän!!

image3

4 kommentarer

  1. Tror nog att det här M.et blev rätt träffad när hon gick in här med…

    åg så klart skulle M.et börja grina :)

    Du anara inte hur glad det gör mig att läsa detta. Att vad som än händer så finns du fortfarande där.. då står du där med dina armar öppna..

    finns få människor som du :) och jag säger som du. e så glad över att vara din vän.. och jag är sååå tacksam att S gjorde så att vi träffades. att vi började prata med varandra i tele utan att ens ha träffats.. sjuk egentligen :) hur allt började :) kommer ihåg första gången vi träffades på rikgit.. vi va och käkade pizza i vetlanda.. du jag E S och barnane… blyga vi va då.. inte visste vi att vi skulle hitta vardandra på det sättet….. efter det…

    unerbara M vi är :)

    Du och jag M…

    //din vän M


  2. Ja alltså testa den är grymt god verkligen!!!
    Sov sååå gott nu blir det sängen här=)jobb imån som vanligt..


  3. Så fint du har skrivit om din vän, kram på dig!


  4. En sådan vänskap ska man verkligen vara rädd om!! =)



Kommentera

