h1

Ensam mamma söker!

november 3, 2008

Ensam mamma söker..

Är nog ett program som man egentligen både kan ha och mista. Men kan inte låta bli att titta. Jag vill inte säga att det är intressant men grymt underhållande. Man är så grymt nyfiken på vilka de ska välja, och om det blev en fortsatt romans efter sommaren. Även om jag kanske inte gillar konceptet att låta sina barn vara med och bestämma om dejtandet. Men jag tror nog att en del av barnen som är små inte egentligen förstår vad det handlar om. Jag menar de kan aldrig få en andra pappa, de har redan en. Det de kan få är en extra familje medlem. Man kan säga vad man vill om programmet, men jag finner det underhållande och faktiskt en smula spännande på en helt annan nivå än en skräckfilm.

Favorit i denna säsong är Anette, fråga mej inte varför. De verkar allihopa kloka. Men hon är den som verkar mest ha fötterna på jorden och vara mest rak och ärlig. Alla tjejerna i denna säsongen verkar vara mysiga tjejer, men Anette är den som verkar vara mest jordnära och göra val som är smarta. Och gå efter hur hon verkligen känner sej själv. Jag hoppas ju givetvis att det är hon och Richard som hon väljer. Fråga mej inte varför men de verkar så kära på något underbart sätt..

16 kommentarer

  1. Barn ska verkligen inte behöva ta ställning i sådana val! De kan ha det rörigt nog med olika förhållanden och så…


  2. aa:) jag o min kille drar för första gången utomlands tillsammans i slutet av november. till thailand i 2 veckor:)


  3. Kul att du hittade till mig, är du en utav dom som smygläser min blogg utan att lämna ngt spår efter sig;)
    Kika längre ned i min blogg med,där jag tipsar om en annan grym film!

    Kramar!


  4. Tack tack!

    Vilken intressant blogg, denna ska jag börja läsa. :)

    Hoppas du har en fin dag!


  5. Oj, har inte sett ett helt avsnitt utav detta program.
    Ja bloggkollen hinner jag dåligt med att kolla *suck*
    Hoppas det känns bättre idag!! Tänker på dig
    Kramar


  6. Hahahaha oj nej men gud vad pinsamt! :O Ja, jag såg ingen bild eller någonting och har inte läst bloggar på ett tag. Haha sorry! :)


  7. Hela publishme verkar vara knasig. :S Kanske ärför bloggdesignen är knas också.

    Gud jag är helt bombad i skallen idag, kallade mitt ex älskling, det tog slut för mer än ett halvår sedan och kommenterar folk två gånger och har mig. Haha. :)


  8. jag har inte sett serien, men igår på mcdonalds, så säger alex pappa, kolla, där är hon i ensam mamma söker,,, hon var med där med en i programmet å var sååå kärs å, vikl du veta vem=P


  9. Har inte heller sett serien, den här gången. Jobbat eller varit på kurs. Men lkan förstå att den kan var kul/intressant att se.
    Tack för din snälla kommentar!
    Ha det så gott… var rädd om dej!


  10. Verkligen, hiih. men detär jag värd tycker jag ;)


  11. Har faktiskt inte sett på serien alls, har fullt upp med annat! ;)


  12. Det är inget jag har sett på =) kram på dig!


  13. Godmorgon!
    Tack för att du kikade in:)Har ej sett den serien den här säsongen.
    Ha det fint ,kram lena.


  14. Åh ensam mamma söker är så kul ^^


  15. Jag ville inte följa det programet men kollade på ett och då ville jag se nästa och nästa så jag har nog bara missat de första avsnittet. Ja, Anette och Richard är ju som gjorda för varandra och verkar så kära ;) Så d et blir nog han :D


  16. Begriper inte alls varför man söker partner på tv och dra in barnen i härvan..Såg lite på ett avsnitt och det visade sig att gubbarna flyttar in några dagar, what?? Neeeej säger jag, skitprogram! =P



Kommentera

