h1

Over her dead body (2008)

november 2, 2008

Over Her Dead Body (2008)

Handling: Det handlar om Kate som dör på sitt bröllop. Henry blir förtvivlad och när det gått ett år och han fortfarande inte kommit över henne, får han hjälp med att gå till ett medium. I hopp om att han ska fö höra att Kate vill att han ska gå vidare. Men när han börjar falla för mediumet sätter Kate käppar i hjulet och gör allt för att de inte ska bli förälskade.

Betyg: 3½ av 5. Jag gillade filmen, den var mysig. Det kanske var lite för mycket humor istället för kärlekscener. Men den var helt klart värd att se. Kate spelades av Eva Longoria Parker och jag måste säga att hon verkligen var klockren för denna rollen. Jag kan absolut inte se någon annan göra det bättre än hon.

5 kommentarer

  1. Jag gillar Eva, den ska jag nog se. Tack för tipset! :)


  2. Tack för tipset!


  3. Nu blev jag än en gång sorgligt påmind om att jag tittar alldeles för lite och för sällan på film… <:-) Men när jag väl gör det så gillar jag det verkligen, och jag kan uppskatta alla möjliga sorters filmer. Den här hade säkert också dugt åt mej! :-)

    Ha en fin dag! :-)


  4. God morgon på dej Gumsan! hoppas du får en underbar dag med många skratt och minnen för livet, för det behöver du =) kramis


  5. Åh en vill jag se. FÅr säga till gubben min om det tror jag.

    Nu skall jag hoppa i säng så jag önskar dig en god natt Kram



Kommentera

