h1

Halloween!!

oktober 30, 2008

Halloween!

Det är inte så att jag tänkt att fira Halloween men jag tycker faktiskt om högtiden om man nu kan kalla det en högtid. Jag gillar grejen, annorlunda och lite halv coolt med Halloween. Eftersom det bara är en helg så har jag inte tänkt att spöka ut mitt hem till något ruskigt läskigt som jag säkert själv skulle blivit rädd av. Men jag har tänkt att gå ner med mina föräldrar till byns pizzeria och äta mat och dricka lite vin. Men jag har inte tänkt att spöka ut mej. Men jag har full förståelse för dem som verkligen vill fira Halloween på riktigt, har man bara orken och energin så kan det bli hur tokigt som helst på Halloween.

Men nu får jag nöja mej med det enkla. Det känns som jag börjar bli gammal, jag orkar ju inget längre. Även om jag vet att jag inte ÄR gammal. Så känns det så ibland, både i huvudet och i kroppen. Nåja… Imorgon ska jag iallafall jobba. Funderar på om kanske han jag jobbar med vill göra en pumpa iallafall. Ska höra med resten av personalen om de gillar min ide!

Kommentera

