h1

9 knasiga frågor med svar!

oktober 30, 2008

Jag har lånat denna listan av Mrs X..

1. .. en blogg utan bilder eller en blogg med bilder?

För mej spelar inte bilderna någon roll men jag missbrukar bilder grymt i min blogg. Men inget att göra åt. Kan knappt skriva ett inlägg utan att stoppa in en bild i inlägget.

2. .. en blogg som byter layout ofta eller en blogg som aldrig byter layout?

Det där spelar egentligen ingen roll, men visst är det trevligt att stiga in i en blogg med snygg layout. Men inget jag egentligen bryr mej om.

3. .. katt eller hund?

Jag är defenitivt en katt människa. Älskar inte min hund mindre än mina tre katter. Men jag är ändå en katt människa.

4. .. filmer eller böcker?

Jag är periodare när det gäller böcker, men inte film. Jag älskar verkligen att slänga mej i soffan och titta på en riktigt bra film. En film utan täcke och kudde kan iofs aldrig bli bra eftersom jag inte kan koncentera mej då. Ett täcke och en kudde + en film sen är kvällen räddad.

5. .. foto- eller filmkamera?

FOTO!!

6. .. stationär dator eller laptop?

Jadu svår fråga, jag har en stationär men vill ha en laptop så jäkla mycket. Men det är mycket man vill ha å andra sidan.

7. .. stereo eller radio?

Radio, mer radio än musik på vanlig sterio måste jag säga. Även om jag lyssnar FÖR lite på musik numera..

8. .. tändare eller tändstickor?

Tändare, utan tändare ingen ciggarett och utan ciggarett, dåligt humör helt enkelt.

9. .. shopping på nätet eller i vanlig butik?

Vanlig butik, kläderna måste provas innan helt klart!

11 kommentarer

  1. Kunde vart jag själv som svarade där på nummer 8 *asg*

    Och vad det gäller film så visst finns det inget bättre än att mysa till det i soffan och slänga i en bra film. Då är lyckan gjord.

    Älskar såna här listor. Synd bara att jag är så oerhört kass på hitta på egna. Därav är jag en internet tjuv som smyger runt och snor andras listor *S*

    Hoppas du får en fin kväll nu Kramen


  2. Hehe okej, men nu tror jag att jag har förätit mig på det faktiskt. Jag kände att jag fick nog efter kvällens intag :D


  3. Oj! Du är väl ungefär i samma sits. Jag har total ångest över det där, det som är det värsta. Kan inte sova om nätterna när jag har ångest vilket kanske märks med tanke på tiden. :)

    HIttar du på i helgen då?


  4. Det cirkulerar en hel del med listor men det är kul tycker jag =)
    Kram och hade gott!


  5. Kul lista:) Får man låna?


  6. Men det här var en kul lista faktiskt!
    Ha en bra helg!


  7. jädrans va fin bloggen blivit=)


  8. Inne och önskar dig en trevlig fredag
    Hoppas du haft en bra dag Kram


  9. Hej, nu har jag skrivit om hur man gör sig fri från medberoende. Jag har också skrivit precis om hur man gör för att återuppleva känslor för det brukar vara det svåraste i det arbetet.
    Hoppas du hittar något läsbart där.
    Kram
    Nike


  10. Har du missat min utmaning tjejen???

    http://bountylady.wordpress.com/2008/10/29/7-knappa-a-knasiga/


  11. God morgon vännen!
    Hoppas du vaknar upp till ett lika vackert frosttäckt soligt vinterlandskap som jag!
    Kallt men soligt!
    carpe diem idag -Fånga dagen.
    Och ta vara på den!
    Ha en skön dag! Kram



Kommentera

