h1

Dotter och syskon +2!

oktober 28, 2008

Jag lyckades fånga min dotter och min lillasyster på bild tillsammans på kalaset i lördags, är ganska nöjd med det. Med tanke på att tillfällerna är ganska små då jag får träffa min lillasyster, och extra roligt är det eftersom de är födda på samma år så med lite tur kommer de att gå tillsammans på högstadiet. Det vore jättekul med tanke på att de är såna bra vänner. De har verkligen jättekul tillsammans de få gångerna om året de träffas.

Denna veckan är min andra lillasyster här eftersom de har lov från skolan, dess värre var det lite svårare att få ett kort på henne som är bra. Antingen tycker hon inte om när jag fotar henne eller tycker hon att jag fotar henne för mycket eftersom jag har ca 25 kort på henne som ser precis likadana ut. Nämligen såhär:

11 kommentarer

  1. Ja, vissa gör sig bara till framför kameran, har en morbror som är så..
    Hade så bra och tack för din kram, det våärmer gott ska du veta!!! kram!


  2. Jag skrattade verkligen gott när jag läste att du hade 24 sådana kort till på syrran :D
    Kramis


  3. Ja kanske de, hihi :D söta de är tillsammans :D


  4. Haaaaaaaaaahahahaha, så brukar alla kort på mig se ut=)
    jag hatar med kedjebrev, men detta var helt ok tycker jag=) vidarebefodrar aldrig dom =)


  5. Alltid bra å göra grimaser på kort, då är man ju medvetet ” ful”. Istället för att försöka få till ett bra kort och det blir mongo.. Haha..


  6. Du är utmanad, läs i min blogg och anta utmaningen!


  7. Hihi! Hon ser lite uppblåst ut!

    Jag tror att man blir lite lurad av Media Markt. Allt känns så billigt och utbudet är stort men när jag kollade in Canon kameran på nätet hittade jag den billigare på flera andra ställen.

    Hoppas att syrran får ett kuligt lov hos dig!


  8. Javisst! Han ser ju nu ut som ett barn mer än en bebis liksom, hans drag har ändrats lite också. Blivit mer lik mig haha. Kul för jag har själv inte kollat så där och sett så framför mig, mest sett bara på gamla bilder liksom. :)


  9. Det är inte lätt att vara fotograf! Fördelen med min syster är att hon älskar att vara med på bilder vilket verkar vara ovanligt! Spännande om de kommer att gå tillsammans.
    Kram


  10. Ha ha! Jag lyckas aldrig bli bra på bild jag heller…ehm!
    Men hon ser riktigt härlig ut, jätte go! :)

    Om du ska se den filmen så hoppas jag du är drama/romantik fan.
    Eller så kanske du har bättre smak än mig. :P


  11. kansigt att jag adlrig träffat dom. Men skig va Ebba ser stor ut. Vill ha kort på lillstumoan med. egentligen skulle då få skciak en bunta på mail till mig. vill ha det..



Kommentera

