h1

Se INTE anaconda 3!

oktober 27, 2008

God Morgon!

Äntligen är denna helgen över. Den har varit grymt stressig och gjort att all energi har flugit bort. Men nu har jag fått sova ut och känner mej som en ny människa igen. Tack skolan för höstlov, det behövdes här hemma. Mitt tips till alla idag är att SE INTE ANACONDA 3, så jäkla dåligt gjort att jag stängde av den efter halva, jag klarade inte av att se färdigt den. Ormen var verkligen så dåligt gjord att man inte ens blev rädd. Det var skrattretande. Tänker inte ens skriva en recension av den, för det var den inte värd..

Nu ska jag slänga mej och se andra avenyn i soffan.. Skriver mer sen.. Har 65 nya inlägg från er att gå igenom med!

5 kommentarer

  1. Hahaha, jag tycker ju att dom borde kika liiiite vem dom skickar det där till, hahaha… men dom fick mej att skratta iallafall ;)

    Anakonda… jag gav upp efter ettan ;)


  2. En film mindre då att missa ;-) Lika bra det tydligen!


  3. Hej vännen, jag upplever att moderatorerna på AB, lixom…..jag vet inte. Jag skrev 4 inlägg om pedofilhatare igårkväll, och genast blev dom raderade. Jag funderar på att börja blogga på WordPress, kan du berätta lite hur det funkar….tack


  4. Du Love min vän, jag bryr mej inte över antal kommentarer eller besökare.

    Jag gillar ju yttrandefrihet, vet du väl.

    Kan du vara min mentor, in i wordpress???

    Du kan väl maila……tack

    Åke


  5. Hmmm… Jag har inte ens sett första filmen!
    Det är nåt som säger mej att den inte är sååå intressant ;)

    Har en utmaning till dej inne hos mej!

    Kram kram!

    http://bountylady.wordpress.com/2008/10/29/7-knappa-a-knasiga/



Kommentera

