h1

Kalas och Anaconda 3

oktober 25, 2008

Kalaset är slut och jag är likaså. Men huvudsaken är att barnen hade roligt och det tror jag de hade. Även om det inte var alla som kunde komma var det ändå livat och det är väll det de ska vara på kalas. Väldigt hög ljudnivå men jag är nog ändå glad att de är flickor för pojkar är ännu värre med ljudnivån. Nu är snart denna dagen slut med och ikväll blir det Tacos och filmkväll. Anaconda 3 står på listan, problemet är bara att jag inte sett 2:an. Men jag gillade ettan så jag tror att 3:an är bra med. Eller i varje fall hoppas jag det.

Men sen är jag totalt livrädd för ormar så kanske därför jag gillar såna filmer. Återkommer med recension senare :)

4 kommentarer

  1. Har sett ettan och tvån men inte trean. Gillade inte tvåan men ettan. Så jag misstänker att trean kanske inte är så bra men jag vill i alla fall se den.

    Härligt med taccos kväll. Det hade vi igår. Taccos och massa skit på TV =)

    Hoppas ni får en fin lördagskväll nu // Kram Linda

    PS tala gärna om sen om du tycker man skall se Anaconda 3 DS


  2. jag gilla rinte heller ormar, därför ser jag ine snakes on the plane =)


  3. Trevligt att det blev lyckat för ofta är ju förväntningarna enorma!


  4. Phhh jag vill oxå se den! Visste inte att den fanns ens!

    Kul att kalaset blev lyckat! Själva mös jag och barnen igår med bio och halloween sminkning igår kväll! Barnen såg riktigt läskiga ut!

    Ha en underbar söndag.
    Kram



Kommentera

