h1

Denna torsdag i sin helhet!

oktober 23, 2008

*Denna dagen i sin helhet*

Upp och hoppade kl 7.00, hjälpte stora flickan med att klä på sej och bre mackor och hälla upp mjölk till frukost. Vinkade hej då och kastade några slemmiga slängpussar. Slängde mej i soffan genast för att titta på den 5:e filmen av Varg veum. Precis när filmen var slut, gäspade jag och hoppades för mej själv att lillan sover minst en timma till innan hon vaknar, att jag skulle få vila en hel timma. Trodde jag ja, precis när jag släppt igen locken ropar lillan.. -Mamma, god morgon. Åhh nej, inte nu.. JAG VILL SOVA! Men inser snart att sova här hemma är överskattat, sova får jag göra när jag dör. Gav henne frukost och satte på katten, satte mej vid datorn en stund, tvättade lite..

Och vips var kl 12.30, dags för dagmamman och jobbet. Gick iväg, kom till jobbet. Jobbade. Gick hem. Och inser att min dag inte har varit ett dugg intressant. Min dag har varit händelselös och tråkig. Men med ett leende på läpparna tänker jag att denna torsdag snart är slut. Och en ny precis lika tråkig dag som denna väntar imorgon!!

5 kommentarer

  1. Mmmm… Det ligger en hel del i det där ordspråket (eller vad det är för något?); ”Alla dagarna som kom och gick, inte visste jag att de var livet”… :-)

    Tack för kommentaren i min blogg!

    Ha en fin kväll!!! :-)


  2. tror det kallas livet haha…
    har inte sett varg serien, är den bra???

    house har jag sett å den älskar jag likaså desperate, men jag vill se serier som är slut så man kan se dom på raken… hatar att få vänta,… såååå vilken skall bli min nsäta serie?


  3. Inte ens kul på jobbet? Jag får i alla fall skratta med mina arbetskamrater!
    Visst är det dåligt med spökhistorier på nätet både på svenska och engelska!


  4. satte på katten???!?!?


  5. LOL: Det är en film Machuna :)



Kommentera

