h1

En ny dag!

oktober 21, 2008

Idag gick det lätt att få upp stora flickan, helt otroligt ändå gick hon och la sej sent. Jag trodde faktiskt denna morgonen skulle bli jättetuff. Kanske var det för att hennes kusin har sovit här inatt och vaknade precis när klockan ringde eller kan det ha varit hennes nya skor som gjorde det lättare för henne att stiga upp denna morgonen. Inget gnäll, inget bråk, inget tjabb. Jag känner mej som världens lyckligaste mamma!

Nu ska jag slänga mej i soffan och titta på en film innan jag går in till badrummet och städar det. Jag måste få njuta lite av dagen först, eftersom jag jobbar imorgon och måste upp tidigare än idag. Jag måste försöka få lite gjort här hemma idag innan stora flickans kalas i helgen. Eftersom jag jobbar fredag kvällen och måste åka iväg och handla på fredag förmiddagen har jag bara denna dagen och torsdagen på mej att städa.

God Morgon!! 

One comment

  1. Vad skönt med en sån morgon! Vad blev det för film?
    SV: Tråkigt att du också halkar ner mellan varven. Kram!



Kommentera

