h1

Att göra en Hannibal..

oktober 21, 2008

Jag hoppas att jag aldrig ska behöva sättas i en sån sits av hunger blir till svält och att jag blir tvungen att göra en repris av hannibal/kannibal att behöva äta en annan människa. Så fruktansvärt vidrigt att jag inte finner ord. Varför äter man frivilligt en annan människa. Hur sjuk är man då? Som tur är,.. är det inte speciellt vanligt med kannibaler. Och ännu mer tur är väll att denna människan fick 30 år, en sån människa tror jag inte ens de vill ha ute i det fria ens i Usa. Han mördade sin pojkvän och stekte han sen med olivolja och öter. Där efter åt han upp honom. Jag får en konstig känsla i munnen när jag läser detta, mycket starkt förknippat med avsmak, spykänsla och kväljningar. Allt på en enda gång. Hel vidigt!!

Möjligen var Hannibal hans största idol. Inte vet jag hur en människa som han funkar i huvudet och nee inte vill jag veta heller. Jag får bara inte in i huvudet hur sjuka människor det finns. Vart allt det sjuka kommer ifrån, allt det onda. Snart tar det onda över det goda känns det som..

2 kommentarer

  1. Men huuuua!!!!!!! Världen är full av galningar! PS.Undra varför min sk avatar ser så arg ut?Är det månne för att jag är arg nu när jag läser här ;)


  2. Men vaa? BARA 30 år???

    Livstid skulle han ha fått!

    Ha det gottis!



Kommentera

